Wednesday, 27 August 2014

A little color in your life



// T-shirt - TOTWL // Jeans - ONLY // Shoes - Nike Air Max // Cardigan - H&M //

Jeg er gået hen og blevet en anelse uvenner med mit kameras evne til at fokusere. Der er godt nok langt mellem billeder hvor man kan se om det er mig på billedet, eller om det er en ugenkendelig klat.

Jeg kan godt mærke at jeg begynder at blive spændt. Den 1. september skal jeg tilbage på skolebænken, efter 3-4 måneder uden at lave noget. Er i begyndt i skole/arbejde igen?



// I have become slightly enemies with my camera's ability to focus. There is a long between pictures where you can see it's me in the photo, or whether it is an unrecognizable blob. 

I start to get excited these days. September 1, I go back to school, after 3-4 months without doing anything.
Are you started in school / work again?

  Follow me with bloglovin

4 comments:

  1. Elsker skoene!

    Startede i starten af August!

    Knus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var tidligt! Så er jeg alligevel lidt glad for min lange ferie..

      Delete
  2. Er vild med din Cardigan!

    - Hvilket program har du redigeret dine billeder i, for at være to steder på samme billede? :)

    // Emilie
    www.emiliebertil.dk

    ReplyDelete
  3. Det er jeg glad for at synes, det er også min yndlings cardigan!
    - Jeg har brugt photoshop. :)

    ReplyDelete