Sunday, 17 August 2014

Against the orange wall




// Crop top Asos - Here // Jeans - ONLY // Shoes - Vans // Cardigan - unknown // 

Jeg har prøvet noget lidt nyt og fundet en anden lokation. Jeg er for det meste til enkle hvide og simple baggrunde, men der skulle ske noget forandring. 
Det bliver nok også den sidste gang i kommer til at se mig med croptoppe i år. Det er koldt og regner udenfor hver dag, hvilket bekymrer mig lidt med hensyn til outfit billeder. Disse billeder blev taget i fredags, men siden da har det bare regnet og regnet og regnet!

Jeg prøver hele tiden på at forbedre mig her på bloggen, og jeg vil meget gerne høre hvis i har nogle forslag. 


I've tried something new and found a different location. I like it best white and simple but something should happen. 
It is probably the last time this year that you are going to see me in crop tops. It's cold and raining outside every day, which worries me a bit in terms of outfit pictures. 

I constantly try to improve myself here on the blog, and I'd love to hear if you have some suggestions.


 Follow me with bloglovin

4 comments:

  1. Awesome post! I love that cardigan. Have an amazing brand new week!


    Kenny,
    WHAT KENNY HEARTS
    INSTAGRAM @kennydaily / BLOGLOVIN / FACEBOOK

    ReplyDelete
  2. Croptops er ikke så meget mig (nok fordi jeg selv er for fed til at gå i dem :D HAHA!), men jeg er helt pjattet med de bukser! De er bare super fede til dig, og fuldender virkelig sættet :)
    Og god idé med den orange mur ^_^ Giver et cool edgy look.

    Simone
    Microcut.dk

    ReplyDelete
  3. Sikke et lækkert outfit. Cardigan ser vildt dejlig og varm ud :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er også en af mine favorit cardigans. Den var godt nok kun tilbage i M/L men der giver også et lidt over size look :)

      Delete