Friday, 22 August 2014

Moss Copenhagen sale

// 1. Sweater - Here // 2. T-shirt - Here //  3. Sweater Here // 4. Strik  Here // 

//1. Maxi dress - Here // 2. Jumpsuit - Here // 3. Pants - Here // 4. T-shirt - Here //


Hvorfor er der aldrig nogle der har fortalt mig om Moss Copenhagen? Jeg stødte tilfældigvis på mærket, og besluttede mig for at chekke det ud. Inden da, havde jeg en overbevisning om, at tingene ville koste en formue, men det var slet ikke tilfældet. Og så er der oven i købet udsalg på mange af tingene lige nu! Jeg må tilstå at jeg faktisk blev ret overrasket, for mange af tingene er billigere end H&M. Jeg er især forelsket i angora strikken. Det er den øverste til højre. Den kan fås i 5 farver til 150 kr.
Jeg har dog ikke prøvet nogle af tingene på egen krop, men ville høre om der var nogle der eventuelt har, og kan dele ud af deres viden?



Why is have no one told me about Moss Copenhagen? I found it coincidentally , and decided to check it out. Before that, I had a conviction that the things would cost a fortune, but that was not the case. And then there is even sale on many of the things right now! I must confess that I was actually quite surprised, because many of the things are cheaper than H & M. I'm especially in love with angora knit in the top right.
However, I have not tried some of the things on my own body, but I wanted to hear if there anybody who has?


Follow me with bloglovin

1 comment:

  1. Great options! Check out my blog for the latest in eyewear trends.

    http://eyeseeeuphoria.com/post/pucker-up

    ReplyDelete