Thursday, 28 August 2014

Dr. Denim and the tiger






// T-shirt - Kenzo // Jeans - Dr. Denim // Jacket - Sparkz // Shoes - Blink // Bag - H&M //

Jeg har lige 20 minutter til at kunne lave det her indlæg, så undskyld hvis det hele går lidt hurtigt!
Jeg har simpelthen haft en fantastisk dag - Har købt mig en lækker taske og jakke til vinter. Hurra for materialistisk glæder.  Tasken kommer på bloggen i morgen, men jakken må lige vente til at vejret er til det. Måske der kan snige sig et lille sneak peak ind.

Jeg gjorde lige et lille fund i mit garderobeskab. Havde helt glemt at jeg havde disse lækre jeans fra dr. denim. Nok et af de eneste buksemærker jeg faktisk kan passe, da de laver dem ret tynde i benene. Hvis der sidder nogle derude, der har et tip til andre mærker der også laver bukser med ekstremt tynde ben, så giv gerne lyd.


// I only have 20 minutes to make this post, so forgive me if it all goes a bit fast! 
I simply had a fantastic day today - I bought me a nice bag and jacket for winter. Hooray for materialistic pleasures. The bag comes on the blog tomorrow, but I will wait with the jacket to when it gets a bit colder. Maybe I can make a little sneak peak. 

I just made a j found in my wardrobe. I had completely forgotten that I had these amazing jeans from dr. denim. Probably one of the only jeans brand I can actually fit, because they make them really thin in the legs. If there is others out there who have a tip for other brands that also make pants with extremely thin legs, please tell.

Follow me with bloglovin

6 comments:

  1. Hi Emily and thank you very much for your visit!!! This is a really beautiful, cool and rock outfit! Now i I started following you on G+! Hope your follow back! What do you think to follow us also in Bloglovin? Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. You look so pretty Emily and really love your shoes! :)
    Simimaus

    ReplyDelete
  3. Great idea to follow each other. So i followed you on bloglovin, now it's your turn :) Great outfit!

    ReplyDelete
  4. Great outfit. You look so nice :)

    www.marrtab.blogspot.com

    ReplyDelete