Tuesday, 19 August 2014

Fluffy knitwear





Farvel dejlige sommerdage, og  hej kolde vinter! Jeg har allerede taget mig selv i at gå rundt i hue og vinterjakke, selvom det stadig er omkring 18 grader uden for.
Før i tiden gik jeg, når det var koldt, altid i hættetrøjer med lynlås eller uden lynlås, men i år kan jeg slet ikke se mig selv gå i andet end sweaters. Helst store, fluffy og uldne.
Det betyder dog også, at jeg nærmest skal ud og købe helt nyt tøj til vinter, da jeg ikke ejer særlig mange sweaters.
Hvad ifører du dig i, i denne kolde tid?


Goodbye lovely summer days and hello cold winter! I've already caught myself walking around with a beanie and winter jacket, although it is still about 18 degrees outside. 
In the past, I always wore hoodies with zipper or without zipper, but this year I can not see myself going in other than sweaters. Preferably big, fluffy and woolly. 
That means that I almost need to buy whole new clothes for this winter, since I do not own many sweaters. 
What do you wear in this cold weather?


 Follow me with bloglovin

4 comments:

  1. oh my, welcome my fav weather although there's no winter on my country :"(

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  2. Er vild med nummer 3 og 6 - jeg er også allerede begyndt at pakke mig ind i varme trøjer. Ret surt at sommeren allerede er ovre :-(

    www.kunsanne.blogspot.dk

    ReplyDelete