Thursday, 21 August 2014

GIVE AWAY - Håndlavede øreringe fra My-jewelry



Så er der give away på bloggen i samarbejde med My-jewelry! Noget jeg personligt tilstræber mig smykker, er at de er unikke og af god kvalitet. My-Jewelry laver stilrene og nordisk inspirerede smykker, som alle sammen er lavet i hånden, hvilket betyder at hver enkelte smykke er helt unik. Yderligere bliver alle smykkerne lavet af de bedste materialer, for at sikre sig at alt bliver af den fineste kvalitet - og så er der oven i købet fri fragt i hele Danmark.
I kan besøge My-jewelry HER. (Psst, de søger forresten modeller til deres smykker lige nu, hvilket du kan læse om HER)

Nu kan en af mine læsere være så heldige, at få fingrene i et par smukke og stilfærdige øreringe, som vist på billedet.
Det eneste du skal gøre er;

1. Like My-Jewelry's facebook HER

2. Følg bloggen på bloglovin HER

3. Skrive en kommentar til indlægget

Give away'en slutter 5. september, hvor der bliver trukket en vinder.


Sorry, only for my Danish readers. 

21 comments:

  1. Årh nogle smukke øreringe!
    Jeg deltager <3

    mariehollesenblog@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Wonderful giveaway!

    Thanks for following - it´s a pleasure for me that I already followed you back on bloglovin <3

    xx from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  3. Meget smukke og enkle :) Krydser fingre.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    ReplyDelete
  4. Virkelig smukke smykker <3!

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.PiaLyng.wordpress.com
    PiaLyng@live.dk

    ReplyDelete
  5. wow nogen smukke bedårende øreringe som mit hjerte brænder for at vinde <3
    knus
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    ReplyDelete
  6. Hvor er de flotte <3
    kristina742003@yahoo.dk

    ReplyDelete
  7. Rigtig smukke enkle smykker - det er lige mig :-)

    ReplyDelete
  8. Virkelig smukke og enkelt design ��

    ReplyDelete
  9. Håber og krydser fingre..

    marialundpedersen@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Det ville jeg gerne vinde!
    Idaploug@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Hvor er det nogle flotte smykker, dem vil jeg gerne vinde!

    cecilie laura olsen // cilllerol@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Fineste! Dem vil jeg gerne vinde!

    Caroline / Unwritten@live.dk

    ReplyDelete
  13. Hvor er det nogle fine øreringe, dem vil jeg gerne vinde.

    ReplyDelete
  14. Smukke og enkle øreringe - lige mig ��
    Smider mit lod i puljen ❤️
    God dag.
    Mvh Lisa M. Hansen

    ReplyDelete
  15. Følger og liket. :-)

    Virkelig fint håndværk!

    Christina Stoldt
    christinabstoldt@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Hvor er de lækre! Krydser fingre :-)

    therese_skov@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Jeg vil gerne deltage :)
    Hilsen Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Hvor er de fine håber og krydser fingre
    briananette@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Flot design når det er bedst
    Yvonne.h.ipsen@hotmail.com

    ReplyDelete