Monday, 18 August 2014

I'm a Vagabond




Hvis man har fulgt med på bloggen, og kender til Vagabond, har man måske opdaget at jeg har en forkærlighed til mærket. Mit yndlings par Vagabond sko er helt klart støvlerne, som sad som limet på mine fødder hele sidste vinter, og nok også kommer til det denne vinter.
Det første par Vagabond sko jeg købte var de blomstrede sneakers for en del år siden. Faktisk kendte jeg intet til Vagabond og købte dem egentligt bare fordi at de var på tilbud...

Jeg har også planer om at investere i et par til efteråret, hvor jeg har kigget en del på modellerne Grace og Kenova. Jeg synes vagabond laver nogle utroligt klassiske og stilrene sko, og så er der en god balance mellem kvalitet og pris.
Kender du til Vagabond eller ejer selv et par?




If you have been following the blog and know Vagabond, perhaps  you have discovered that I have a fondness for the brand. My favorite couple Vagabond shoes are definitely the boots that I wore all the time last winter, and probably also will this winter. 
The first pair of Vagabond shoes I bought was the flowered sneakers for many years ago. In fact, I knew nothing about Vagabond and I bought them just because they were on sale ...

I also have plans to invest in a new pair for the fall, where I've looked at the models Grace and Kenova. I think Vagabond creates some incredibly classy and stylish shoes, and then there is a good balance between quality and price. 

Do you know of Vagabond owner or even a couple?

 Follow me with bloglovin

1 comment:

  1. I like the boots so much!!

    Discover my blog and get inspired…
    www.distrito-m.com

    ReplyDelete