Monday, 25 August 2014

Lace child






// Dress - H&M // Shoes - Bianco // Knit - Little shop in Italy //

Det bliver nok sidste gang jeg laver outfit billeder på den her måde. I fremtiden kommer de til at være med hvid baggrund. Med hvid baggrund er der ikke noget til at forstyrre øjet og lede opmærksomheden væk. Grunden til at de er taget på den her måde, var fordi at det begyndte at regne og blev overskyet, hvilket gjorde at der kom et fornurligt lys.

Det her er forresten kjolen jeg viste i et tidligere indlæg (her), der faktisk er en børnekjole købt i størrelse 12 år!


It will probably be the last time I'm doing outfit pictures in this way. In the future they're going to be with white background. With a white background, there is nothing to disturb the eye and distract. The reason they are taken in this way, was because it started raining and it was cloudy, which meant that there was a pretty weird light. 

By the way this is the dress I showed in a previous post (here), there actually is a children dress bought in size 12 years!

  Follow me with bloglovin

7 comments:

  1. Nu ved jeg godt at det ikke er det som der var meningen at der skulle være i fokus på billedet, men jeg kan ikke overse kombinationen af granitskærver og chaussésten som jeg syntes ser super godt ud.

    Det gør tøjet jo også, men miljøskadet som jeg nok er var det ikke dig/dit tøj jeg så til at starte med :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, der bliver min mor nok glad for at høre.
      Det er er hende der går og laver have som er Kinesisk inspireret. :)

      Delete
  2. Ih den kjole ser pæn ud!! Jeg er jo helt vild med detaljen for neden :)

    ReplyDelete
  3. Ja samme her. Det er også derfor jeg vil bruge den som nederdel :D

    ReplyDelete
  4. I love this outfit! You look like a rockstar! Thanks for commenting on my blog by the way! I just followed you on bloglovin'

    Owl Girl | A London lifestyle blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, a rockstar. I never heard that before! Thank you so much, you are my 100th follower :)

      Delete
  5. I love your outfit! *-* <3

    http://nunubobomama.blogspot.com.es/2014/09/three-wise-monkeys.html

    ReplyDelete