Sunday, 24 August 2014

Little dress




 // Kjole - H&M // Smykker - My-Jewelry // 

Åhhh, undskyld at indlægget kommer så sent op! Jeg har været styrtende travl hele dagen. Jeg har gjort rent da vi havde åbent hus, derefter skulle jeg op og træne og så skulle jeg til fødselsdag. Er først lige kommet hjem nu.
Jeg har været lidt i tvivl angående hvordan outfit billederne skulle tages. Normalt er mine outfit billeder med hvid baggrund, men syntes lyset var så fint.
Hvad synes i virker bedst? 


Ohhh, I'm sorry that I post so late! I've been rushing busy all day. I've been cleaning because we had  open house, then I was working out and after that I was going to birthday. I have just come home.
I have been a little unsure about how to take the outfit pictures. Normally my outfit pictures is  with a white background, but thought the light was so fine.
What do you think works best? 

  Follow me with bloglovin

No comments:

Post a Comment