Saturday, 23 August 2014

New in- Dresses under 90 kr




Nogle gange kan man altså gøre fund i H&M! Jeg har længe syntes at jeg manglede nogle søde, enkle sommerkjoler, trods at vejret ikke rigtigt er til det længere. De to øverste kjoler minder mig lidt om Brandy Melvilles populære og smukke Jada kjole.
Den blonde kjole har jeg faktisk tænkt mig bruge som nederdel under en stor sweater - og så er den forresten købt i deres børneafdeling.
Alle kjolerne kostede sølle 81 kr. Der er forresten 10% på hele H&M's sortiment med koden 2134




Sometimes you can make amazing findings in H&M! I have long felt that I needed some sweet, simple summer dresses, despite the weather is getting pretty cold. The two dresses in the top reminds me of Brandy Melville's popular and beautiful Jada dress.  I am actually going to use the lace dress  as a skirt under a big sweater.
All the dresses cost 15 dollars. There is 10% on all H&M with code 2134


Follow me with bloglovin

1 comment:

  1. lovely dresses!!!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    ReplyDelete