Monday, 25 August 2014

Oill sneakers - 239 kr!





Jeg er helt sikkert en sneaker-kind of girl. Jeg går i sneakers til hverdag: når jeg skal i skole, til fest, til familie arrangement, i byen, stort set altid. Det er der to årsager til; Ét, Jeg får vabler af alle sko, men bløde sneakers hjælper på det. To, sneakers er møg hotte.
Men i hvert fald, jeg har kigget en del på sneakers'ne fra Oill. Deres design er let og luftigt, enkelt og klassisk- Lige som jeg kan lide det.
Jeg var så heldig at de var på tilbud i Bahne til kun 239 kr. sat ned fra 600 kr. (Vidste slet ikke at de solgte tøj, sko og smykker i Bahne?)
Og skoene blev faktisk lidt af en redning. Jeg måtte til Roskilde og hente skoene i Bahne's butik. Jeg havde ankelstøvler på, og de var ved at dræbe mine fødder! Så var det lækkert lige at have et par sneakers ved hånden.


I am definitely a sneaker-kind of girl. I walk in sneakers everyday :when I go to school, at a party, at family events, when I go out, almost always. This is for two reasons; One, shoes always kills my feet, but soft shoes helps it. Two, sneakers are hot! 
But in any case, I've looked a lot at the sneakers from Oill. Their design is light and airy, simple and classic - Just as I like it. 
I was so lucky that they were on offer in Bahne for only 42  dollars reduced from 106 dollars. (I did not  know that they sell clothes, shoes and jewelry in Bahne?) 
And the shoes actually came me to rescue. I had to go to Roskilde and pick up the shoes in Bahne's store. I wore ankle boots, and they were killing my feet! So it was nice just to have a pair of sneakers at hand.


  Follow me with bloglovin

No comments:

Post a Comment