Tuesday, 5 August 2014

Summer dream





Okay, so there are many who have asked me where I bought my jumpsuit. You can get it many places online, but it is quite expensive.
I bought mine on ebay where I gave about 12 dollars.
You have to keep in mind that you often get what you pay for, and on eBay, things are not always top quality. BUT Remember that you can always open a case and tell if something is wrong with your item.
- Just ask if you need a link to the jumpsuit.



Okay, så der er en der har spurgt hvorfra jeg har købt min jumpsuit. Man kan få den mange steder på nettet, men den er rimelig dyr.
Jeg købte min på ebay hvor jeg gav omkring 12 dollars.
Man skal huske på, at man ofte får hvad man betaler for, og på eBay er tingene ikke altid topkvalitet. HUSK at man altid kan oprette en case og fortælle hvis der er noget galt.
- Bare spørg hvis du vil have et link til jumpsuiten.

2 comments:

  1. Hvor er den bare fin!!
    Tusinde tak for din kommentar på min blog :-)

    www.life-a-life.blogspot.com

    ReplyDelete