Thursday, 28 August 2014

Plain or print - I need help




Jeg starter i skole på mandag, og lige pt. har jeg kun en rygsæk fra Carhartt og Fjallraven, men jeg kunne virkelig godt tænke mig noget lidt mere feminint. Jeg har haft kig på denne fine taske fra Day, som er perfekt til skole, shoppe eller hvad man nu lige står og har brug for.
Jeg er dog lidt splittet, skal jeg tage den klassiske sorte, men også lidt kedelige, der dog passer til alt, eller den mønstrede, mere vågede?



//I start in school on Monday, and right now I only have a backpack from Carhartt and Fjallraven, but I really would like something a little more feminine. I've been looking at this fine bag from Day, which is perfect for school, shopping or whatever you need. 
I am a little torn, should I take the classic black, but also a bit dull, however it fits all, or the patterned, more dared?

1 comment:

  1. Jeg ville helt sikkert selv tage den mønstrede! :-)

    MVH
    Christina
    www.chrsite.blogpspot.com

    ReplyDelete