Thursday, 7 August 2014

Rawr!





T-shirt - Kenzo
Skirt - H&M
Bracelet - Glitter

Oh guys, I just wanted to show you this beautiful t-shirt I purchased.
 I was totally in love with Kenzo,
 and especially their simple motifs with the tiger.
I hope you like the detail picture - I will do this a lot more in the future!


Jeg ville bare vise jer denne skønne t-shirt jeg har anskaffet.
 Jeg er blevet helt forelsket i Kenzo og 
især deres enkle motiver med tigeren.
Jeg håber i kan lide close-up billedet - Der kommer flere i fremtiden!

4 comments:

  1. Det er virkelig også fedt sat sammen dit outfit - råt og feminint på samme tid :) Velkommen til blog-verdenen!

    http://09tiblog.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. Fedt outfit! Er helt vild med armbåndet og t-shirten!

    Kig gerne forbi: olinejosefine.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for at du synes! :)

      Delete