Monday, 18 August 2014

Stormy and cold



// Shirt - ONLY // Sweater - small store in italy // Jeans - Dr. Denim // Shoes - NLY // Bracelet - Georg Jensen // Watch - Rolex //

Jeg fandt en lille pause mellem alt regnen, hvor jeg kunne tage billeder. 
Vejret har godt nok været vildt, blæsende og koldt! Man må begynde at pakke sig ind i store sweatere og lange bukser. Ikke flere shorts og søde nederdele. Men på en måde, glæder jeg mig lidt til at kunne sidde inde i varmen, mens det rusker uden for - Tror dog ikke jeg siger det samme, når det begynder at blive minus græder og bare det at man skal i skole, er en overlevelses ekspedition. 

I dag har dagen stået på træning. 
Jeg er virkelig glad for at jeg er startet i Fitness center. Om sommeren er der for varmt til at løbe, og om vinteren er det for koldt! Der er måske 7 dage om året man kan træne ude, uden at dø af kulde eller varme. 



There was a little break from all the rain, where I could take pictures. 
You have to begin to wear  large sweaters and pants. No more shorts and cute skirts. 

Today I have been training. 
I'm really glad that I started in Fitness Center. When it is summer it is too hot to train outside, and when winter it is too cold! There are maybe 7 days a year to train outdoors, without dying of cold or heat.  Follow me with bloglovin

8 comments:

  1. Lækkert outfit ;)

    -http://imaginelifeandfashion.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Det ser godt ud med sort og hvid. Måske du kunne få en anelse mere hvid ind næste gang. :)

    ReplyDelete
  3. I really like this minimal black and white look, it's such a great classic!

    http://bellapummarola.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. Meget lækkert outfit, er vild med dine sko!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete