Tuesday, 12 August 2014

The boyfriend jean







T-shirt - Levis
Jeans - ONLY
Shoes - Nike

One of my favorite trends this summer is the classic boyfriend jean. 
Normally I go to super skinny jeans, but with boyfriend jeans I make an exception. 
One of the things that makes them so great is that you can style them differently, 
and in this way create many different looks and expressions.


En af mine yndlings trends denne sommer, er den klassiske boyfriend jean. 
Normalt går jeg i super skinny jeans, men med boyfriend jeans'ne gør jeg en undtagelse. 
En af de ting der gør dem så fantastiske er, at man kan style dem forskelligt, 
og på den måde skabe mange forskellige looks og udtryk.


12 comments:

  1. Gorgeous!
    love the outfit!
    I have to get a jeans like this one!! :)

    Lilu's Voyage
    http://lilusvoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I definitely think that you should! :D

      Delete
  2. Ejj hvor jeg virkelig elsker din blog helt vild! <3
    Hvad siger du til at følges? Jeg følger ihvertfald dig nu :-)
    Og lækkert outfit, kan lide det hele!!

    Knus Cecilie - http://thebeautifullmess.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih, tusind tak, det er jeg glad for! :D
      Jo selvfølgelig :)

      Delete
  3. Those jeans look so good on you! I love the distressed look!

    ReplyDelete
  4. JEg har faktisk slet ikke sådan et par. Men de er fede dem du viser her og jeg er helt vild med farven :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for at du synes! :)

      Delete
  5. Lækkert lyst outfit ;)

    -http://imaginelifeandfashion.blogspot.dk

    ReplyDelete