Wednesday, 27 August 2014

You either love or hate the turtle



Jeg har altid syntes at turtle neck var et af de mest mystiske modefænomener der eksisterede, og kunne på ingen måde se mig selv i en. MEN nu er jeg faktisk gået hen og blevet i tvivl. Jeg går faktisk lidt og overvejer om jeg skulle anskaffe mig en turtle neck i år. Jeg tænker at den kunne styles med tilbage-redt løst hår eller en knold, og så enten sammen med nogle boyfriend-jeans eller nogle løse bukser.
Hvis jeg skulle investere i en turtleneck sweater skulle den være helt enkelt og klassisk, lige som Valentino's.

Turtle neck er nok noget man enten hader eller elsker - Hvad synes du?



// I always thought that turtle neck was one of the most mysterious fashion phenomena existed, and could in no way see myself in one. BUT now I'm actually has become uncertain. I am actually consider to buy me a turtle neck for this winter. I think that it could be styled with back-combed loose hair or a bun, and then either with some boyfriend jeans or loose pants. 
If I should invest in a turtleneck sweater would be completely simple and classic one, like the Valentino. 

Turtle neck is probably something you either hate or love - What do you think?


Follow me with bloglovin

2 comments:

  1. Den minder mig om folkeskolen, hvor jeg gik i dem daglidt. Så jeg kan ikke helt finde ud af det!!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så er vi to! Selv om jeg dog aldrig har været iført en. Men måske skal man prøve det, før man kan tage en stilling. :)

      Delete