Saturday, 27 September 2014

10 things you did not know about me + ask me



1. - Jeg har aldrig fået klippet mit hår hos en frisør. 2. - Jeg har aldrig haft et fast arbejde. 3. - Jeg drømmer om at blive biokemiker (og eventuelt opfinde en kur mod alverdens onde sygdomme) 4. - Jeg tager ALDRIG min telefon hvis det er skjult nummer, og meget sjældent hvis det er et nummer jeg ikke har skrevet ind. 5.- Jeg har taget grundforløbet som web integrator (Man koder hjemmesider fra bunden, tager billeder og arbejder i photoshop - Det var virkelig hyggeligt!) 6. - Når jeg er færdig med mine studier og går et job, vil jeg købe en elbil (Drømmer lidt om en Tesla model S, haha) 7.  -Jeg kan ikke lide chokolade, kage og vingummier 8. - Jeg håber på, snarest muligt, at kunne flytte til København. 9. - Min yndlings fag i skolen var biologi (Surprise!) 10. - Jeg kan faktisk godt lide at studere, det værste er dog, at jeg skal stå ud af min seng for at gøre det.

Jeg vil meget gerne svare på jeres spørgsmål, hvis i har nogle - Måske lave en video? Smid en en besked i kommentarfeltet med jeres spørgsmål, og så vil jeg i løbet af næste uge komme med nogle svar.
Rigtig god lørdag !



// 1 - I've never gotten my hair cut by a hairdresser. 2 - I have never had a steady job. 3 - I dream of becoming a biochemist (and possibly invent a cure for all sorts of evil diseases) 4 - I'll NEVER take my phone if it's hidden number, and very rarely if it's a number I do not know. 5.- I have taken the basic course as a web integrator (It is about coding websites from scratch, taking pictures and working in photoshop - It was really nice!) 6 - When I finish my studies and have a job, I will buy an electric car (I dream about a Tesla model S, haha) 7 I do not like chocolate, cake and wine gums 8 - I hope as soon as possible, to be able to move to Copenhagen. 9 - My favorite subject in school was biology (Surprise!) 10 - I actually like to study, the worst thing is that I need to get out of my bed to do it.

I'd love to answer your questions if you have some - maybe make a video? Drop a message in the comment box with your questions, and I will in the next week come up with some answers.
Have a good Saturday!

7 comments:

  1. I wish I liked study! I have tests to study for and I'm here procrastinating.
    Can't believe you don't like chocolate O_)

    Shalay,
    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. You're so pretty! My mom has a chihuahua too :D
    I'm following you now at G+, GFC & also like your FB page, & would love to have you follow me too!
    Happy weekend, dear! xoxo
    Luxury Haven

    ReplyDelete
  3. Great post, such an interesting read :) x

    The Belle Narrative

    ReplyDelete
  4. A very interesting read. A very interesting career choice - not many people have the aspiration to become biochemists.

    Lizzie's Daily Blog

    ReplyDelete
  5. This is an amezing post! Since you do not like chocolate, what is your favorite candy?

    sparklydaydreamer.blogspot.com

    XOXO, Susy

    ReplyDelete
  6. It's good to know a few extra things about you sweetie!

    http://www.3forfabulousfashion.blogspot.com

    ReplyDelete