Monday, 22 September 2014

ALERT! TRESPASS







// Sweatshirt - Justfemale // Jeans - Dr. Denim // Watch - Blackwardrobe // Bracelet - My-jewelry // Earrings - My-jewelry // Shoes - Vagabond // 

Jeg fandt for nogle dage siden ud af, at kun 50 meter væk fra hvor jeg bor, ligger der en KÆMPE forladt fabrik. Og selvfølgelig skulle jeg da undersøge den, det er klart. Den er faktisk utroligt flot, på en rå og barsk måde, som den står der, forladt og faldefærdig. Overalt er der smadrede ruder, grafitti, og nedrevne ledninger. Den er meget rustik, med kæmpe rum i beton, med mange søjler over det hele. 
Det var dog lidt svært at fange med kameraet, da jeg ikke lige havde stativ med og der var ret mørkt. En del af billederne blev derfor ret slørret.
Hvis jeg får tid til det en anden dag, lover jeg at gå hen og prøve at tage billeder i de store haller med stolperne. - også selv om det er lidt forbudt...
Hvad synes i om de anderledes billeder?


//  A few days ago I found out that, only 50 meters away from where I live, there is a HUGE abandoned factory. And of course I had to explore it. It is actually incredibly beautiful, in a rough and rugged way as it stands there, abandoned and dilapidated. Everywhere there are broken windows, graffiti, and demolished wires. It is very rustic, with huge space in concrete, with many columns. 
It was a little hard to capture with the camera, as I did not take my tripod with me and there was quite dark. Some of the pictures were therefore blurred. 
If I have time for it another day, I promise to go and try to take pictures in the great halls with the columns. - Even though it is forbidden...
What do you guys think of the different pictures?

6 comments:

  1. Jeg synes det er nogle utrolige lækre billeder, du må altså et smut forbi derhen igen! :)

    ReplyDelete
  2. Great location, super outfit!
    XOX, Gap.
    www.gaptoothedgirl.com

    ReplyDelete
  3. you look great, love the outfit

    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. So great!!
    Anto
    http://antonailsandmakeup.blogspot.it/

    ReplyDelete