Monday, 8 September 2014

Bulls & flues





// Pants - New Yorker // Shoes - Blitz // Ring - River Island // Shirt - H&M // Cardigan - Sheinside // Necklace - eBay//

Jeg er stadig syg med influenza, men det er stort set ikke til at mærke mere - alligevel valgte jeg at iføre mig et afslappet, løstsiddende outfit i dag. Bukserne er forresten nye. De var blandt mine køb fra min shoppingtur på strøget i torsdags.
Da jeg så billederne fra i dag blev jeg helt forskrækket. Jeg havde så store poser under mine øjne og jeg lignede noget der var løgn. Så jeg har været så venlig at spare jer fra de billeder hvor man kan se mit ansigt, haha!

Ps. Min Mac's oplader har valgt at stille træskoene, så jeg ved ikke lige hvordan det kommer til at gå med fremtide indlæg..


// I am still sick with the flu, but it is not as bad anymore - anyway, I chose to put on a casual, loose-fitting outfit today. The pants are theby  way new. They were among my purchases from my shopping spree on  Strøget Thursday. 
When I saw the pictures from the day I was quite startled. I had so big bags under my eyes and I looked like something that was a lie. So I've been kind enough to spare you from the pictures where you can see my face, haha! 

Ps. My Mac's charger has chosen to die, so I do not know what to do with future posts ..

9 comments: