Friday, 5 September 2014

Copenhagen intro







Jeg undskylder for fraværet på bloggen i går. Jeg kom først hjem sent, efter en rigtig hyggelig dag.  Jeg var sammen med min søde veninde jeg ikke havde set i mange år.
Vi skulle selvfølgelig fejre at jeg var startet i skole inde i København, så vi gik op og ned af strøget, ned til kødbyen og ud til Fisketorvet. Mine fødder er smadret!

Jeg fik ikke købt så meget, men fandt nogle bukser som jeg har tænkt mig at lave om til hole-on-the-knee jeans her i weekenden.

Og så fik jeg indviet min fine taske, som både kan bruges med lang og kort snor. Hvad synes i?

Husk for resten at deltage i min giveaway der slutter klokken 20.00 HER!



// I apologize for the lack on blog yesterday. I came home very late, after a very nice day. I was with my dear friend I had not seen in many years. 
We of course had to celebrate that I had started school in Copenhagen, so we went up and down the street, down to the meatpacking district and next to copenhagen mall. My feet are smashed! 

I had not bought so much but found some pants that I'm going to make to hole-on-the-knee jeans this weekend. 

And then I inaugurated my new bag that can be used both with long and short leash. What do you think?

3 comments:

  1. Your outfit is so my taste! You did a really good job in combining the knitted sweater with the cool leather shorts and the sneakers <3

    Thank you for your pleasant comment on my blog. Now I checked your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  2. The sweater looks so cozy, great outfit

    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete