Wednesday, 3 September 2014

Early morning inspiration

Jeg startede i skole i mandags, hvilket jeg var super glad for - det var spændende og nyt! Men har hverken været i skole i går eller i dag, da min lærer er syg. Begge dage nåede jeg at stå op, gøre mig klar og tage ned til stationen, inden jeg blev meddelt om at timerne var aflyst. En anelse ærgerligt.
Jeg håber og krydser fingre for at jeg kan komme i skole i morgen!
- Men i hvert fald, jeg har en hel dag hvor jeg intet skal lave, så har masser af tid til at få blogget! Jeg har lige lavet lidt morgen-inspiration til jer alle der ude, taget fra min tumblr her

Godmorgen alle, håber i får en dejlig dag.



// I started school on Monday, which I was super happy about - it was exciting and new! But have not been to school yesterday or today, as my teacher is ill. Both days I managed to get up, get ready and go down to the station before I was informed that the class were canceled. Slightly annoying. 
I hope and keep my fingers crossed that I can go to school tomorrow! 
- But in any case, I have a whole day where I have nothing to do, so have plenty of time to blog! I just made a little morning inspiration for all of you out there, taken from my tumblr here

Good morning everyone, hope you have a wonderful day.

8 comments:

  1. What a lovely blog you have here, would you like to follow each other on BLOGLOVIN? if so, please let me know so I can follow you back!

    BLOGLOVIN;
    http://www.bloglovin.com/blog/3831938

    ReplyDelete
  2. Nice inspiration! I would love to follow each other! Following u now on Bloglovin :)

    ReplyDelete
  3. Love every single one of these pics, so fabulous ! You have great taste :)

    http://www.pardonmyobsession.com/

    ReplyDelete
  4. i have never seen anyone so excited to go to school like you

    ReplyDelete
  5. Hi, I'm totally in love with your blog so I've nominated you for the liebster award! Here are the details: http://emmalou5497.blogspot.co.uk/2014/09/liebster-award.html xoxo

    ReplyDelete
  6. watch my new post on my blog :)

    Thank you so mach
    xoxo

    ReplyDelete