Sunday, 7 September 2014

Feeling sick & dreaming



Jeg er gået hen og blevet noget så forfærdelig syg. Ondt i halsen, træt og snotten der løber. Tror det er flere år siden jeg har haft det så dårligt! Det er sådan en dag hvor man bare har lyst til at ligge i sengen og ikke lave noget. Desværre er der slet ikke mulighed for det. Jeg bliver nødt til at stå op for at gøre rent og ryde op, da vi har åbent hus om ikke så længe.

Lige nu vil jeg helst bare ligge og drømme om en masse lækre items. Åh, de måtte gerne være i mit skab lige nu. Hvad drømmer du om for tiden?


//I have become so terribly sick. Sore throat, tired and snotty. It is years ago I have been feeling SO sick! It is such a day when you just want to lie in bed and do nothing. Unfortunately, it  is not even possible. I've got to get up to clean and tidy up because we have open house soon. 

Right now I'd rather just dream of a lot of nice items. Oh, I wish they were in my closet right now. What do you dream about at the moment?

5 comments:

  1. I love the classic shell tops!

    http://eyeseeeuphoria.com/post/paparazzi-saturdays-7

    ReplyDelete
  2. Love the bracelet - excellent finds as always.

    Lizzie's Daily Blog

    ReplyDelete
  3. great selection, particularly love the leather/fur jacket!
    I've recently just started blogging about fashion, I'd love it if you could check out my latest, 'Topshop wishlist' :)
    http://mscaitlinlouise.blogspot.co.uk/2014/09/topshop-wishlist.html x

    ReplyDelete