Saturday, 6 September 2014

First month outfits


Så er den første måned på bloggen gået, og jeg har sat mig ned og set tilbage på måneden der er gået. Der er sket et del - Jeg har blandt andet fået et hoved, hvilket jeg ikke havde i starten, haha.
Når man opretter en blog, handler det om at finde ud af, hvilket vej man vil gå og hvordan man vil gøre tingene. Det er en vedvarende process, men den er helt klart vigtigst i opstarten. Jeg synes det går fremad, og jeg kommer tættere og tættere på at finde ud af hvad jeg vil udtrykke.
En anden ting der er ændret, er tekstlængden. Selv om jeg ikke er den helt store skriver, så bliver mine tekster længere og mere velovervejede. I starten havde jeg tænkt mig bare at dele outfit billeder og beskrive dem kort, men nu er jeg gået over til at gøre det mere personligt.


Hvad synes  i om udviklingen - og hvilket outfit kan i bedst lide?



// So has the first month on the blog gone, and I have sat down and looked back at the month that has passed. Much have changed-  including I got a head, which I had not at first, haha. 

When you create a blog, it is about finding out which way you want to go and how you want to do it. It is an ongoing process, but it is clearly important in the start-up. I think it goes forward, and I get closer and closer to finding out what I want to express. 
Another thing that has changed is the text length. Although I'm not a great writer, my texts get longer and more considered. At the start I thought I was just going to share outfit pictures and describe them briefly, but now I making it more personal. 

What do you think about the development - and what outfit may like best?


6 comments:

  1. Absolutely love the all white romper! Super cute :)

    xo, Lisette
    http://streetstride.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I must say you dress really well....I love all the outfits!

    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Great outfits:) I love your blog and I have followed you with Bloglovin. If you ever get a chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  4. Helt klart det tredie nederste :) må jeg have lov at spørge om, hvordan du har fået så mange followers på en måned! Det er helt sikkert fortjent :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Altså jeg havde en blog tidligere, så nogle er overført der fra. Så har jeg en instagram med over 30 tusinde følgere hvor jeg linker til min blog - og sidst men ikke mindst, så sørger jeg for at være aktiv og integere med andre folk og ligge meget tid i bloggen. Tusind tak! :)

      Delete
  5. really cute outfits!
    Much love from http://devilreturnsprada.wordpress.com/2014/09/05/fabulous-find/

    ReplyDelete