Tuesday, 9 September 2014

Fluffy turtle sweater

// Buy here // 

Jeg har fri og sidder nu i toget på vej hjem, hvilket giver mig den perfekte mulighed for at lave et lille indlæg. Ville bare lige tippe om denne skønne, behårede turtle neck. - Et item jeg stadig ikke har fået skaffet mig endnu, og som jeg stadig er i tvivl om.
Jeg har forresten stadig ikke nogen oplader til min computer, men håber at jeg får en snart!


// I'm off school and now I just sitting in the train on my way home, which gives me the perfect opportunity to make a little post.I just wanted to tip about this beautiful, hairy turtle neck. - An item I still have not got my fingers on, and I still have doubts about. 
Besides, I have still no charger for my computer, but I hope that I'll get one soon!

Indeholder affiliate

1 comment: