Tuesday, 23 September 2014

Ganni love - Sale 50%


Jeg er blevet ret forelsket i Gannis simple og meget klassiske stil her på det seneste. Især deres kjoler har et utroligt smukt snit! Desværre ligger priserne i den lidt dyre ende, når man kun er på SU, men hvis jeg finder en lejlighed til at forkæle mig selv, vil jeg helt klart investere i sådan en smuk og tidsløs kjole. Der er dog udsalg på nogle af deres ting, hvor du kan spare over 50%!
En anden ting jeg forresten også mangler, er et par stiletter. Lige nu er status: 0 par. 
En pige uden et par stiletter... suk. 
Ejer du noget fra Ganni?


// I have fallen in love with Ganni and their simple and very classic style. Especially their dresses have an incredibly beautiful cut! Unfortunately, the items are a bit expensive when you live on SU, but if I find an opportunity to pamper myself, I would definitely invest in such a beautiful and timeless dress. However, there is sale of some of their stuff, and you can save over 50%!
Btw I am also missing a pair of stilettos. Right now the status is: 0 pairs.
A girl without a pair of stilettos ... sigh.
Do you have anything from Ganni?

Indeholder affiliate

6 comments:

  1. I like so much first dress and black shoes!
    Anto
    http://antonailsandmakeup.blogspot.it/2014/09/diy-studded-gilet.html

    ReplyDelete
  2. Love! Love the first dress!
    Mel

    http://girlandthepolkadot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. The first dress is so me but I don't own anything like it at the moment... <3 Gisforgingers xx

    ReplyDelete