Friday, 19 September 2014

Happy!




// Top - Zanca sonna // Jeans - Gina Tricot // Shoes - Oill // 

Godaften dejlige mennesker!
I må undskylde det sene indlæg, men jeg kom først hjem fra skole klokken 18.30 og derefter var jeg ude og spise på vivaldi.

Jeg ville egentlig bare sige tusind tak til jer alle, fordi i giver jer tid. For et par dage siden rundede jeg 1000 følgere på bloglovin og mit blogindlæg om efterårs hår styles, et af mine første længere, mere artikel prægede indlæg, blevet taget rigtig godt i mod.
Så tusind, tusind tak. Jeg sætter utrolig meget pris på det! I må endelig skrive, hvis der er noget i kunne tænke jer at jeg lavede.


// Good evening lovely people! 
Sorry about the late post, but I came home from school at 18.30 and then I was on a restaurant. 

I actually just wanted to say thank you to you all, because you spend time on me and my blog. A few days ago I rounded 1000 followers on bloglovin and my blog post about fall hair styles, one of my first longer, more article influenced post has been well received
So thank you very very much. I appreciate it very much! If there is anything you want me to write about, just leave a message in my comments or write me a mail.





5 comments:

  1. Pretty top!
    Mel

    http://girlandthepolkadot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. you look so cute

    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This loose lace top is gorgeous with ripped jeans! Love it!:)

    Happy weekend!
    xxMonica
    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    ReplyDelete