Thursday, 11 September 2014

Hole in knee jeans



Hej piger!
Jeg købte de her jeans for en hund, hvilket jo ikke er helt galt. Jeg er rimelig vild med "hole in the knee"- jeans og det rå look de har. MEN man kan kun se hullet hvis knæet er bøjet, og det har jeg tænkt mig at lave om på. Jeg skal have klippet hullet større og så skal jeg i gang med rivejernet for at give dem det lidt mere slidte look. Glæder mig faktisk helt til at tage dem i brug, da jeg føler jeg har et stort underskud af bukser.
Hvad synes du om hole on the knee jeans?


// Hey girls! 
I bought these jeans for only 17 dollars! I am reasonably love "hole in the knee"- jeans and the rough look they have. BUT you can only see the hole when the knee is bent, and I'm going to change that! I am going to cut the hole bigger and then use the grater to give them a little more worn look. I am  actually looking forward to use them, because I feel I have a lack of pants. 
What do you think about the hole on the knee jeans?

5 comments:

  1. Love these jeans!

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    ReplyDelete
  2. Absolutely love this look! Perfect fall palet with a little edge <3

    For exclusive NYFW coverage come visit THE BASTION BLOG at:
    www.bastionconyc.com/thebastionblog

    ReplyDelete
  3. WOOOOOW!

    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! Thank uuu
    FOLLOW FOR FOLLOW ON FACEBOOK?CHIC STREET CHOC

    ReplyDelete
  4. ripped jeans are great

    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete