Sunday, 21 September 2014

New in - School bag & crewneck





// Crewneck - Just female // Backpack - Oill // 

Jeg bor tæt på et outlet, og engang imellem tager jeg derud og kigger, for man kan gøre nogle utrolige fund, til næsten ingen penge! For nogle måneder siden så jeg denne utrolig lækre crewneck, men jeg havde ikke taget penge med, så jeg måtte gå tomhændet hjem. 
Jeg har lige siden gået og sukket efter den, så jeg besluttede mig for at tage derhen igen, selvom jeg dog var lidt bange for at den ville være udsolgt - Men til mit held, havde de den stadig, både i sort, grå og hvid!
Yderligere fandt jeg også denne utrolig lækre skind rygsæk, fra det danske mærke Oill, til kun 300 kr! 


//  I live near an outlet, and sometimes I take out there to take a look, because you can do some incredible finds, for almost no money! A few months ago I saw this incredible crewneck, but I had not taken the money with me, so I had to go home empty handed. 
I have since dreamed about it, so I decided to go there again, although I was a bit afraid that it would be sold out - but I was luck, they still had it in both black, gray and white ! 
Furthermore, I also found this leather backpack from the Danish brand Oill, for only 50 dollars!


8 comments:

  1. I love the sweatshirt and the bag is cool :))

    Kisses, Kali
    | Kali's inspiration board |

    ReplyDelete
  2. I love your bag! I'm currently hunting for a bag that looks exactly like that one.

    http://lifewithantlers.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Both are a great purchase! I love the material of the bag!
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  4. Great post!
    Thank you for comment and visit on my blog :-)
    I follow you :-) Please follow me back :-)

    Kisses:-*

    ReplyDelete