Wednesday, 17 September 2014

Tivoli!





// Sweater - H&M // Dress - H&M // Shoes - Anna Field // Bracelet - My-jewelry // Watch - Blackwardrobe //


Billederne her er fra igår, hvor jeg var i Tivoli med min klasse. Vi var der inde i forbindelse med at vi skulle lave nogle undersøgelse i fysik, som vi skulle bruge til at beregne nogle forskellige ting, som jeg ikke vil kede jer med! Jeg prøvede forresten, for første gang i mit liv en rutsjebane! Meget, meget grænseoverskridende, men jeg er utroligt glad for at jeg gjorde det.

Jeg modtog igår dette fine ur fra black wardrobe. Lige for tiden går jeg rimelig meget med ur. Ikke fordi jeg skal se hvad klokken er, men fordi de får en til at se en anelse mere sofistikeret ud.
Uret kan fåes lige HER for kun 149 kr.



// These pictures are from yesterday, when I was in Tivoli with my class. We were there to some study physics, as we needed to calculate some different things, which I will not bore you with! For the first time in my life a roller coaster I tried ! Very, very transboundary, but I'm incredibly glad that I did it.

 yesterday I received this fine watch from black wardrobe. At the time I almost always wear a watch. Not because I have to see what time it is, but because they makes you look slightly more sophisticated.
The clock can be acquired right HERE for only 149 kr.

7 comments:

  1. You look great hun, I love this look.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Thank you so much! I am actually really excited! :)

      Delete
  3. Really gorgeus!
    Anto
    http://antonailsandmakeup.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. Loving the thick knit and weave of your sweater!

    Sxx
    www.daringcoco.com

    ReplyDelete
  5. Super fedt outfit! :-)
    Har du et link til kjolen og striktrøjen som du lige kan smide op?;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg tror desværre ikke at det er muligt at købe tingene mere. Ellers ville jeg meget gerne. Kjolen har jeg kigget efter flere gange, men uden held. :-)

      Delete