Tuesday, 7 October 2014

10 Big sweaters






Jeg sidder lige nu på vejen hjem i toget, efter en ret kort skoledag. Da jeg cyklede i skole i morges fik jeg godt nok noget af en chok! Kulden er kommet med kvante spring, og hver morgen bliver jeg lige overrasket over at vinteren kan komme så hurtigt. Jeg skiftede for et par dage siden til min vinterjakke, men alligevel er det bidende koldt. MEN, så hjælper det altså at iføre sig en kæmpestor striktrøje. Jeg er måske gået lidt amok med striktrøjer, på bloggen her på det seneste, men det er altså fordi jeg er kæmpe fan af dem. De skal helst være oversized, og det er lige før at "jo større, jo bedre". 
Min favorit er den lange rullekrave fra Hope. Hvilken er din?   


// Right now I'm sitting on my way home in the train after a relatively short school day. When I biked to school this morning, I got quite a shock! The cold has made quantum leaps, and every morning I am surprised that winter can come so quickly. A few days ago I changed to my winter jacket, yet it is bitterly cold. BUT, it always helpt to wear a giant sweater. I might have gone a little crazy with sweaters, on the blog lately, but that is because I am a huge fan of them. They should be oversized, and almost after"the bigger, the better"princip.
My favorite is the long turtleneck from Hope. What is yours?

Indeholder affiliate




10 comments:

  1. Love the sweater selection! Best part of colder weather is all the pretty and comfy sweaters!

    Mel
    http://girlandthepolkadot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Really great round up of over sized sweaters. I love this time of year with all the comfy sweaters available!

    www.mishmoshmakeup.com

    ReplyDelete
  3. Love the white sweater on the top right.

    http://ninasstyleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. It actually looks like the one from Hope, just to a lower price! :)

      Delete
  5. The heaven of knitwear :)

    www.zanedemar.com

    ReplyDelete