Sunday, 5 October 2014

Moss partisan





Partisaner mønsteret har virkelig fået indpas i år, og jeg må indrømme at jeg også er faldet for det. Det minder mig om mine "unge dage" da jeg gik i folkeskole, og partisaner tørklæder var noget af det hotteste man kunne gå med. Nu har mønsteret så bevæget sig fra tørklædet, og ned på tøjet. Moss copenhagen som jeg fornyligt opdagede (Ja, det er lidt pinligt), har lavet en række items hvor de benytter mønsteret. Jeg er helt vild med at de bruger det samme stof til at lave forskellige beklædningsgenstande, hvilket giver en god mulighed for at style mønsteret som man selv vil, eller at have et helt sæt med det.
Jeg har virkelig forelsket mig i sættet med skjorten og shorts'ne. 
Hvad synes du om partisaner dillen? 


// Partisan pattern has really got foothold this year, and I must admit that I too have fallen for it. It reminds me of my "younger days" when I was in elementary school, and partisans scarves were some of the hottest you could wear. Now the pattern has so moved from the scarf, and onto the garment. Moss copenhagen as I recently discovered (yes, it's a bit embarrassing), has made ​​a number of items on which they use the pattern. I absolutely love that they use the same fabric to make various garments, providing a good opportunity to style the pattern as you wish, or to have a whole set with it. 
I've really fallen in love with the set with the shirt and shorts. 
What do you think about the partisans craze?

3 comments:

  1. These look great - I don't think I could ever get away with patterned trousers but I think they look great on other people!

    Owl Girl | A London lifestyle blog

    ReplyDelete
  2. I love the shorts

    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I love all the monochrome that's coming back into fashion.

    Lizzie's Daily Blog

    ReplyDelete