Tuesday, 27 January 2015

Tuesday's Tips // Free Curling Iron




Nu har jeg desværre ikke store flotte krøller på billedet, men jeg vil skåne jer for resultatet. Jeg modtog det igår og prøvede det selvfølgelig med det samme, men det gik heeelt galt.
Men det er egentlig ikke det som dette indlæg skal handle om. Jeg tænkte at jeg ville dele et lille tip med jer.
Jeg boede alene og havde kun min SU, hvor 80% af den gik til husleje, til en meget lille ét værelses, i dårlig stand, og en meget uhyggelig pedel, der mest af alt mindede om pedellen fra Harry Potter (og senere blev fyret, fordi han gik ind i lejlighederne, uden tilladelse, men det er en helt anden historie)

Jeg tænkte hvordan jeg kunne få lidt mere luft i budgettet, og jeg fandt en masse steder hvor man kunne få ting som betaling for forskelligt "arbejde", som f.eks. at tage undersøgelser. Jeg ved at mange er ret skeptiske over for det, og ikke synes man får noget udbytte, men jeg tror at jeg i den tid jeg har taget undersøgelser mm. har modtaget gavekort og ting for omkring 3000 kr.

Krøllejernet her har jeg "købt fra siden Yougov, som jeg synes er en af de sider der har det største udvalg af præmier. Der er alt lige fra interiør til hjemmet af f.eks. Georg Jensen, til kaffemaskiner, høretelefoner, chokolade, og en masse gadget til beauty og køkkenet.

Så hvis man har et par minutter om dagen hvor man ikke lige ved hvad man skal lave, eller hvis man ser noget kedeligt i fjernsynet, så kan man lige bruge 5 minutter på at tage en undersøgelse. Du kan tilmelde dig yougov her.

Jeg ville egentlig bare tippe folk der ikke vidste dette var en mulighed, da det er noget jeg selv har fået virkelig meget gavn af, og som jeg synes er ret hyggeligt. I er selvfølgelig velkommen til at stille spørgsmål.


Kunne i tænke jer et helt indlæg, med alle de steder jeg bruger til gavekort og ting?




// Unfortunately i do not have great looking curls in the picture, but I will spare you the result. I received it yesterday and tried it of course immediately, but it went sooo wrong.
But that is not what this post is about. I thought I would share a little tip with you.
I lived alone and had only my SU, where 80% of it went to rent, for a very small one room, in poor condition, and a very creepy caretaker who most of all reminded me of the caretaker from Harry Potter (and was later fired because he walked into the apartments, without permission, but that's another story)

I was wondering how I could get a little more room in the budget, and I found a lot of places where you could get things as payment for different kind of "work" like ex. taking surveys. I know that many are quite skeptical about it, and do not seem to get any benefit, but I think that in the time I've taken surveys etc. I received gift cards and stuff for about 450 USD.

The curling iron here I have "bought" from the side YouGov, which I think is one of the sites that have the largest selection of prizes. There is everything from interior for home, for example. Georg Jensen, and coffee machines, headphones, chocolate, and a lot of gadget for beauty and kitchen.

So if you have a few minutes where you do not know what to do, or if you see something boring on TV, you can just spend 5 minutes to take a survey. You can register YouGov here.

I would really just tip the people who did not know this was an option because it is something that  I have had benefit of,  and which I think is quite cozy. You are of course welcome to ask questions.


Would you like a whole post, with all the places I use for gift cards and stuff?



6 comments:

  1. Really cool idea for making money, I am always skeptical of those things but it's so cool that it works!


    Emma | With A City Dream

    ReplyDelete
  2. it'd be great if you could do a post about the sites that you tried and they actually sent you what you "bought" :) xx

    Pilla | hellopilla.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will do that and also include warnings of the sites that do not. :)

      Delete
  3. Hi Emily, I would like to thank you for following me on Bloglovin' I really appreciate it.

    ReplyDelete
  4. Find out how THOUSAND of individuals like YOU are making a LIVING online and are living their dreams TODAY.
    GET FREE ACCESS TODAY

    ReplyDelete