Sunday, 3 July 2016

Shell bracelet



// Buy it here // 

Efter at have gennemsøgt internettet, fandt jeg endelig et muslinge armbånd på en amerikansk webshop, og jeg bestilte det selvfølgelig med det samme. Kun ca. en uge senere lå det i min postkasse, og det er lige så fint som jeg kunne håbe på. Jeg skal desværre ikke på en tropisk rejse til de Vestindiske øer eller Bali (måske næste år?), der havde det ellers passet perfekt. 


// After having scoured the internet, I finally found a seashell bracelet on an American shop, and I of course ordered it immediately. Only about a week later, it was in my mailbox, and it is as fine as I could hope for. I'm not going on tropical trip to the West Indies or Bali (maybe next year?), Which had otherwise been a perfect fit. 


Indeholder affiliate

Bloglovin I Instagram

4 comments:

  1. Det er så fint :D

    www.bysterup.dk

    ReplyDelete
  2. Are you looking for free YouTube Subscribers?
    Did you know that you can get them ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    ReplyDelete